Forskjell mellom versjoner av «Sosial- og eldreombudet»

(Ny side: Arbeider for at pasient, pårørende og bruker av helse- og sosialtjenesten skal få ivaretatt sine rettigheter, for å bidra til økt kvalitet på tjenestene og at ansatte som virker i…)
 
m
 
(4 mellomliggende revisjoner av 2 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
Arbeider for at pasient, pårørende og bruker av helse- og sosialtjenesten skal få ivaretatt sine rettigheter, for å bidra til økt kvalitet på tjenestene og at ansatte som virker i kommunens tjeneste ikke gjør feil eller forsømmer sine plikter.
+
'''Sosiale- og eldreombudet,''' [[Lille Grensen]] 7, arbeider for at pasient, pårørende og bruker av helse- og sosialtjenesten skal få ivaretatt sine rettigheter. Ombudet arbeider også for å bidra til økt kvalitet på tjenestene og for at ansatte som virker i kommunens tjeneste ikke gjør feil eller forsømmer sine plikter. Ombudet ble opprettet 2006 og holder til sammen med [[Pasient- og brukerombudet]].  
  
Hjelper med:
+
Anne-Lise Kristensen var ombud 2010–22, fra 2022 Anna Ryymin. 
informasjon om rettigheter
+
[[Kategori:Kommunale ombud]]
råd og veiledning
 
dialog med tjenestestedet
 
deltakelse i møter
 
bistand i klager
 

Nåværende revisjon fra 21. jun. 2022 kl. 15:20

Sosiale- og eldreombudet, Lille Grensen 7, arbeider for at pasient, pårørende og bruker av helse- og sosialtjenesten skal få ivaretatt sine rettigheter. Ombudet arbeider også for å bidra til økt kvalitet på tjenestene og for at ansatte som virker i kommunens tjeneste ikke gjør feil eller forsømmer sine plikter. Ombudet ble opprettet 2006 og holder til sammen med Pasient- og brukerombudet.

Anne-Lise Kristensen var ombud 2010–22, fra 2022 Anna Ryymin.